17 mei 2011

Eerste bericht van Familie Dubbelop

Toch maar wel,
Sommige internetters kennen dat wel; je leest verhalen van anderen, haalt daar ideën uit, beleeft daar plezier aan, leeft mee met de belevenissen en gedachtenspinsels.
Dan steekt zo af en toe toch het idee de kop op; zal ik ook? Ach waarom zou ik? Er wordt al zoveel gekletst en geschreven op internet. Zou mijn verhaal daar nu zoveel aan toe voegen?
Dan denk ik eraan hoeveel plezier ik beleef aan het meelezen met enkele van die bloggers, dat ik toch de stap waag.

Wie zijn wij? Een dubbelop gezin, ergens in het midden van het land. Dubbelop, omdat wij een nieuw samengesteld gezin zijn. Bij ons trouwen had moeders 2 pubers en vaders er 4. Twee van zijn kinderen zijn bij ons komen wonen. We wonen nu dus met zijn zessen en af en toe komen er nog 1 of 2 een tijdje bij, of gaan er 2 even uit.
Veel dingen gebeuren voor de kinderen dubbelop, vandaar de naam van mijn blogsite.
 Nu wil ik niet alleen schrijven over alles wat we als nieuw samengesteld gezin meemaken, maar over wat ik als vrouw, moeder, echtgenote, dochter, zus, werknemer, collega, buurvrouw beleef en ervaar. Soms zul je hierin ook ontdekken hoe ik als Christen in het leven sta.

Natuurlijk kun je reageren op wat je leest, graag zelfs.
Hier laat ik het voor het eerste berichtje even bij, maar er komt gauw meer. Groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten