05 januari 2012

zoeken op mijn site?

Ben je nu net die ene lezer die niet zo heel erg vertrouwd is met internet of met blogsites?

Wil je eens iets meer lezen over wat ik geschreven heb over een bepaald onderwerp, dan kun je op de trefwoorden die hiernaast staan klikken en komen de blogs tevoorschijn die hier iets mee te maken hebben.

 Ik ben ook een lijstje aan het maken van websites van anderen waar ik ook wel eens ( of regelmatig) op kijk. die wil ik dan ook hiernaast zetten. Die klik je aan en dan kun je meekijken op die site. Heb je zelf een site die je in dit lijstje wil hebben, laat het me dan weten.

1 opmerking:

  1. Hallo Hannie. Je hebt mijn blog (Christenleven)al een tijdje in je lijstje aan de zijkant staan, dank je wel daarvoor. Zou je ook mijn andere blog: www.christelijkopvoeden.blogspot.com aan de zijkant willen zetten?
    Die zoekfunctie is ook handig, zo kun je inderdaad nog eens wat terugzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen