01 maart 2012

Beginnersfouten als blogger.

Ik schrijf al een tijdje om deze blog, maar maak toch nog beginnersfouten. Ik ben nog wel eens aan het prutsen in de lay-out, de vormgeving dus. Ook heb ik vast nog niet alle snufjes ontdekt.

Maar dat zijn allemaal dingen die voor jou als lezer niet zo vervelend zijn. Een andere fout die ik gemaakt heb is wel erger. Jullie hebben gereageerd op mijn blog met aanvullende tips, reacties, bemoedigingen en ik? Ik heb daarna niks meer van me laten horen. Sorry! Ik was wel heel blij met jullie reacties. Maar ja, als ik dat jullie niet laat weten dan reageren jullie op een gegeven moment misschien niet meer. Ik kan jullie nu dus alsnog bedanken voor alle leuke reacties tot nu toe en beloven me voortaan wat "beter te gedragen". Want ik blijf uitkijken naar jullie reacties, ook die van jou.

Deze week (09) staat er in de Margriet een heel stuk over het starten van een blog (website) en het bloggen. Een leuk stukje, waarin ik over deze beginnersfout gelezen heb.

Zijn er nog dingen, of snufjes waar ik aan kan denken bij het bloggen? Ik ben heel benieuwd.
Zal ik zeggen; tot gauw?
Groet, Hannie

2 opmerkingen:

  1. Ik ga die Margriet zeker opzoeken!
    Ik vind het belangrijk dat er geen muziek is op een blog, en dat de woordverificatie uit staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aldoende leert men. Ja, ik vind het ook niet leuk als er muziek op een blog staat. Dan moet ik altijd mijn eigen muziek uit doen ;-)

    Een wereldbol ik ook erg leuk op een blog!
    Dan kan je helmaal zien waar ze vandaan komen als je buitenlandse gastjes heb. Ik ben dol op wereldbollen eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen