13 maart 2012

zonnige zondag

Het is al weer dinsdag. Wat gaat de tijd snel. Toch wil ik nog even wat beelden laten zien  van onze zondag. We zijn onverwachts een dag er op uit geweest. Manlief en ik.
Er zijn wat dingen die we moesten bespreken met zijn tweeën. Met alleen maar grote kinderen inhuis zijn we te weinig echt met zijn tweeën, zonder kans op inloop door de kinderen. Ja, je kunt op de slaapkamer gaan zitten, maar dat werkt niet echt.
Manlief stelde voor om op tijd op te staan en er op uit te gaan. Ik moest maar warme kleren meenemen en mijn makkelijke stappers. Ik zou later wel merken wat hij me wilde laten zien. Hij wist wel een mooie plek. Wat fijn dat ik een man heb die zulke iniatieven neemt. Hou ik wel van.

Waar we geweest zijn? Hier.

                                                                         en hier
en hier

                                                                        en hier
Ze noemen dit prachtige stukje van Nederland: Noord Holland. Met zijn duinen, bollenvelden en molens. En op zondag hadden we ook nog eens de hele dag zonnig weer. Lekker bovenop een duin met elkaar in gesprek. Fijn was dat. Moeten, nee, willen we vaker doen. Samen in de natuur stille tijd nemen met God en elkaar.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo samen te zijn in de vrije natuur. En te geloven, stille tijd te nemen. Zijn jullie nou weer aardig bij ( op)geladen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om op deze manier weer eens goed bij te praten. Wandelen doen wij ook vaak, en inderdaad dan ben je nog eens met z'n tweetjes. Ik merk dat als we dat een poosje niet doen de communicatie tussen ons tweetjes wat stroever gaat verlopen. En Noord Holland is prachtig hè, Jan is er geboren en z'n familie woont er nog.

    BeantwoordenVerwijderen