20 mei 2012

Wafels gebakken.

De wafels die ik donderdag van plan was om te bakken op mijn werk, heb ik vanmiddag thuis gebakken.

Na een heerlijke luie warme zonnige zondagmiddag in de tuin begon het te regenen. Het moment om toch wafels te bakken voor bij de koffie. En wat ben ik blij dat het op mijn werk niet door kon gaan. Ik dacht het wel even gauw te doen. De eerste wafels werden niet meer dan een handvol vastgekoekte kruimels. De andere wafels werden ook niet gelijk een succes. Pas toen het deeg op begon te raken kreeg ik er wat meer handigheid in. En nu was ik gewoon thuis, niemand keek op mijn vingers. Wat een geklungel en rommel zou dat gegeven hebben op mijn werk. Achteraf blij toe dat het op mijn werk niet kon. Hier thuis ben je toch wat meer ontspannen als het niet zo heel goed gaat. en maakt het niet uit als het er niet zo perfect uitziet. alshet maar goed smaakt! En dat deed het. (al merketn we wel hoeveel zout er eigenlijk in de boter zat, we proefden het boven de wafels uit.)
Vanavond of zo hebben we ook nog wafels, lekker met extra poedersuiker erover, komt echt wel op.


1 opmerking:

  1. Het ziet er heerlijk uit! Deze zijn in ieder geval erg goed gelukt! 'Misbaksels'zijn altijd het lekkerst!

    BeantwoordenVerwijderen