12 juli 2012

Cupcake sleutelhanger gehaakt

Gisteren vierden we dat een collega 12,5 jaar in dienst was bij de zorggroep.  Dit hebben we gevierd met een verrassingsetentje bij de pizzeria. Zij is  nog wel eens haar sleutels kwijt............ dus naast het collectieve kadootje hadden we afgesproken ook iets van een sleutelhanger of keykoord mee te nemen. Voor de verhuizing had ik er jarenlang enkele ongebruikt in de lade liggen. Nu niets meer en ze zijn ook niet meer zo in trek als give-aways, dus er was ook niets meer bijgekomen na de verhuizing. dus ben ik zelf aan de gang gegaan.

Dit is het reslutaat geworden.


Ik heb er geen patroontje van, ik heb het zo uit de losse pols gehaakt. Maar als je goed naar deze foto's kijkt denk ik dat t vrij makkelijk na te maken is.  Succes!

We hebben een heel gezellige avond gehad. Zelf heb ik een pizza gegeten met veel te veel knoflook,........help! Wat doe ik tegen die vieze nasmaak en geur??
Net voor het opstappen begon het te plenzen, een goed excuss om toch nog even te blijven zitten. Leuk hoor, je collega'eens ontmoeten in een heel andere omgeving. En voor sommige collega's is het zelfs ontmoeten na langere tijd. De collega is ook goed verwend met allerlei attenties.

Voor het etentje heb ik even de hond uitgelaten en ben ik opnieuw langs de bramen gelopen. Nu om een paar foto's voor jullie te maken en te laten zien hoe veelbelovend de oogst er nu nog uit ziet.

Nu maar hopen dat ik er straks wel op tijd bij zal zijn om te plukken. Het is tenslotte openbaar groen, niet alleen voor mensen, maar vooral ook vogels.... De jampotjes heb ik het jaar door al wel zorgvuldig gespaard, dus er kan wat dat betreft jam gemaakt worden. Ga ik het met gewone kristalsuiker doen zoals vorig jaar, of ook eens experimenteren met geleisuiker?

1 opmerking:

  1. Leuk idee hoor, zo´n cupcakesleutelhanger ( hee leuk scrabble woord...). En de bramen, dat belooft wat!!

    BeantwoordenVerwijderen