20 november 2012

Awards gekregen.

Krijg ik op 1 dag toch ineens 3 awards! Ik kon er niet gelijk iets mee doen, geen tijd. Maar wat voelde ik me vereerd. 3 Awards!

Vanavond heb ik er even beter naar gekeken. In mijn beleving blijken het toch een soort kettingbrieven. Er is een groot verschil; je hebt geen "verplichting" om de award door te geven aan minstens zoveel anderen. Wel moet je 11 vragen beantwoorden en er zelf ook weer 11 verzinnen. O, toch een opdracht om dit door te sturen aan 11 anderen. Anderen die minder dan 200 volgers hebben.
En of je de zenders ervan dan wilt bedanken.
Nou hier heb je de links naar hun blog;
http://rheinland-blogger.blogspot.nl/
http://rian-hierbenikweer.blogspot.nl/
http://zeeuws-knoopje.blogspot.nl/

Zij hebben dus ook deze awards gekregen en zich wel aan de spelregels gehouden. Ik vrees voor degenen die mij wat gestuurd hebben, dat ik dat niet ga doen. Ik heb een flinke hekel aan kettingbrieven. En die 3x11 vragen? Ach, sommigen ervan zijn al wel eens beantwoord in een of andere blog, of komen vroeg of laat wel aan bod.


Dus hierbij, sorry dat ik niet mee doe hieraan, maar als je gewoon eens wat weten wilt kun je best mailen hoor. Of laat een berichtje achter.
En mocht ik die awards nou toch verkeerd hebben begrepen, laat t mij dan toch maar even weten, dan kan ik t weer "goed maken."

Groetjes, Hannie

1 opmerking:

  1. Awards kunnen veel werk zijn, maar toch leuk om te krijgen vind ik altijd. Ik bedank er altijd netjes voor, maar geef ze ook zelden door omdat ze inderdaad lijken op kettingbrieven.

    BeantwoordenVerwijderen