09 februari 2013

Clix sparen

Welkom Hannie,
Je hebt ..... Clix. Nog 180 Clix en je krijgt een betere inwisselkoers voor je Clix.

(Dit is een stukje tekst uit een mailtje van Euroclix naar mij.)

Zoals je op mijn blogsite kunt zien spaar ik Euroclix. Door reageren (=klikken) op een mailtje krijg je clix. Ook als je online besteld via euroclix levert je dit clix op, dus indirecte korting.

Ik heb er nu een leuke hoeveelheid gespaard. Bij een bepaald aantal kun je het uit laten betalen. Je krijgt er dus gewoon echt geld voor, geen onzincadeautjes waar je eigenlijk toch niets aanhebt of die voor een prikkie bij de A kunt kopen. Ja, vandaag maak ik een beetje reclame voor deze clix. Want het is goed te doen. Het uitbetalen gaat ook goed, geen problemen ermee gehad. Mocht je dit ook willen gaan doen dan wil ik je voorstellen om op het euroclix suymbool te klikken op mijn site. (ik krijg daar dan ook een kleine bonus voor).

Als je hier nog meer over wilt weten of vragen hebt kun hier reageren of op het euroclix symbool klikken, dan kom je op hun site waar ook veel info op staat.

Succes!

Spaar geld met EuroClix

1 opmerking:

  1. Ja, Euroclix is echt de moeite. Als ik trouwens een tip mag geven: Bij Euroclix moet je voldoende lang sparen. Ze hanteren namelijk een stijgende inwisselkoers, dus hoe langer je spaart, hoe meer je Clix in waarde stijgen.

    Euroclix bevalt me echt goed. Ik besteed ongeveer een kwartiertje per dag aan wat mails beantwoorden en doe af en toe een gokje op voetbaluitslagen. Nog een tip, het snelst verdien je met het aanbrengen van nieuwe leden. Voor elke vriend(in) die actief lid wordt bij EuroClix dankzij jou, ontvangt je zelf 150 Clix (€ 1,95). De moeite waard dus.

    Wil je je aanmelden, dat kan via onderstaande link. Op die manier verdien ik er trouwens ook een centje mee ;)

    http://www.euroclix.be/nl/index?SRef=4LYju193zDrwRdWMv

    Bij je eerste aanmelding ontvang je trouwens direct €1,95!

    Groetjes,
    Stefan

    BeantwoordenVerwijderen