19 februari 2013

Stoelenruil?

We hebben al een tijdje een stel stoelen die eigenlijk net iets te veel ruimte innemen voor hier. Op marktplaats ben ik al regelmatig aan het kijken naar andere, maar dat valt niet mee. Vaak zijn het dan te weinig stoelen of is er 1 kapot van de 4. Misschien is er wel iemand die juist op zoel is naar onze stoelen. Kunnen we ruilen! Dat is wat ik hier ga voorstellen. Ik heb 4 stoelen met een ronde leuning die ik wil ruilen voor 4 rechte stoelen.
Deze stoelen hebben wij. 4x. Ze zijn prima. Ze zitten een beetje achterover; fijn om lekker na te tafelen.
Wij zoeken deze;
Deze stoelen zijn net wat smaller en compacter. En ze zitten veel meer rechtop.

Hier de stoelen nog een keertje naast elkaar op een foto.

Wil je ruilen? Dat zou fijn zijn! Laat het me maar weten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten