31 juli 2013

Profiel bijgewerkt

Even een kort berichtje. Puur even voor het praktische.

Ik merk dat mensen mij via de blog niet konden bereiken. Nou wil ik ook niet dat er zomaar, onuitgenodigd, via de blog ineens volk op de stoep staat. Maar als ik schrijf dat er spullen opgehaald kunnen worden en je me even moet mailen, moet mijn mail wel te vinden zijn. tot nu toe had ik dat afgeschermd. 

Nu kan ik 2 dingen doen, gewoon voor het gemak mijn mail hier vermelden; hanveryac en dan naar hotmail. Of ik kan je verwijzen naar het stukje over mijzelf, links op de website. Daar staat mijn naam. als je daar op klikt kom je op mijn profiel. Daarbij staat het woord email. Klik daarop en er opent een emailscherm met mijn adres.

Zal ik zeggen tot gauw, Gezina en Ida? anderen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten