21 oktober 2013

Eethoek.

Ze staan op Marktplaats, de stoelen. 4 van deze stoelen hebben we nu op marktplaats staan.

Ze mogen weg voor samen 10,-.
Kun je me niet op marktplaats vinden, dan kun je ook hier reageren.
De ronde tafel van de "nieuwe" eethoek staat ook op marktplaats.


 Deze eethoek heb ik vanmorgen opgehaald aan de andere kant van het land. Niet bepaald zuinig in benzine, maar als we benzine en aanschafkosten bij elkaar optellen, dan valt het nog mee. Een nieuwe eethoek kost gauw meer. Ik kom aan deze eethoek via een veilingsite. Ik had dat nog nooit gedaan. Een vriend van ons attendeerde ons hierop.
De stoelen van deze eethoek staan nu onder onze lange tafel. Ik heb ze afgesopt en voorzien van nieuwe viltjes onder de stoelen en nu gaan wij ze gebruiken. Deze ronde tafel mag ook weg en staat op marktplaats voor 10,-

Interesse? Mail of bel!

Nu wil je natuurlijk ook weten hoe het er bij ons nu bij staat?
Zo dus;

De tafel staat pas sinds kort tegen de muur aan. Eerst stond er de computerkast  tegenaan en de eethoek midden in de kamer. En een kwart slag gedraaid. Nu het zo staat hebben we veel meer ruimte. Er is wel wat kleurverschil tussen de 4 nieuwe stoelen en de 2 oude, maar ik denk dat het mij nu stoort omdat ik het net heb afgesopt. als ik een week verder ben zie ik het kleurverschil niet eens meer. (hoop ik.) De muur is links boven de eethoek nog wat kaal, maar ik denk dat ik wel snel weer tegen iets aanloop  om daar te maken.

Zo de overtollige spullen staan inmiddels op marktplaats, dus kan ik wel gaan stofzuigen.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je meer ruimte kon creëren. Omdat de stoelen wel hetzelfde model zijn is het kleurverschil niet erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij grenenhout wordt de kleur na verloop van tijd nog iets donkerder en zal je over een tijdje de nieuwe stoelen niet meer van de oude kunnen onderscheiden.
    Margje

    BeantwoordenVerwijderen