28 oktober 2013

Nieuwe CAO in de zorg? Er zou toch ook loonsverhoging komen?

In de staatscourant van 9 oktober heb ik gelezen dat er een bindendverklaring in staat voor de CAO VVT (Verzorgingshuizen, Verpleeghuizen en Thuiszorg). Niet dat ik nou zelf regelmatig de staatscourant er op na sla hoor, maar via een link van een zoekmachine kwam ik hierop terecht. Mi jn vaste site waar ik mijn informatie vandaan haalde over mijn CAO meld er nog steeds niets over. Het is toch al de 28e. Lang na de 9e.

 Ik heb de hele (nieuwe) CAO er op nageplozen, maar heb niks kunnen vinden over een loonstijging. Helemaal niets. Er wordt zelfs niet gesproken over een nullijn.

Er wordt een tabel weergegeven van de lonen zoals die op 1 juni 2012 in ging. Ik heb in de media toch steeds gehoord dat we in de zorg ondanks alles toch een loonsverhoging krijgen? Deze nieuwe CAO is geldig van 1-9-2013 tm 31-12-2014. Heb ik dit dan zo verkeerd begrepen?

Weet iemand er al iets meer over?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten