28 november 2013

k zou zo graag een ketting rijgen...

..maar ik kon de draad niet krijgen...Ben je t liedje ook al aan t zingen? Maar het gaat me nu niet om het liedje, maar om de kettingen.
Een tijdje terug ben ik weer eens bij iemand geweest die die draad wel kan krijgen en de mooiste kettingen maakt. Wat een geduld heeft zij daarmee zeg.


Ze heeft ook de sieraden gemaakt bij mijn trouwjurk. Ze kan het echt goed.
Ze heeft er ondertussen heel veel gemaakt en ik kon daar uit allerlei verschillende stijlen zoeken. Ik zocht toen een ketting voor mijzelf. Met het oog op Sinterklaas wil ik het jullie ook laten zien. Omdat het er niet duur is en alles handgemaakt. Dus uniek! Het  is er heerlijk snuffelen tussen al die kettingen, armbanden en oorbellen. Kun je er nog mooi op de valreep slagen voor een sinterklaascadeautje!
Ja ik weet dat ik nu onvervalste reclame voor haar maak, mag best een keertje. Ze doet het niet commercieel, ze heeft geen bedrijfje en het gaat haar niet om winst.


Maar ja. als ik zo zo'n bos kettingen laat zien, zie je eigenlijk nog niks. dus wil ik ook een paar close-ups laten zien.


Ik had ook haar visitekaartjes meegenomen, maar die kan ik nu even nergens meer vinden. Ze woont in Harderwijk. Wil je er ook eens kijken? Mail of bel haar maar even. Ik had nu een link willen maken met Meta's sieraden, maar er blijkt ook een Meta te zitten ergens anders in het land. dus doe ik het zo;

Meta`s sieraden, kunnen ook jouw sieraden worden!

Colliers, Oorbellen, Armbanden, Kindersieraden, enz.
Ook voor reparatie van sieraden oud of nieuw, ben
je op het juiste adres.
Kijk gerust of er iets van jouw gading bij zit, en neem contact op. Ik maak ook op verzoek of naar eigen ontwerp
Email:
metagrift@kpnmail.nl
Tel: 0341- 423428
Toch nog een link gevonden; Meta's sieraden Harderwijk  In de link staat ook de naam van de kringloopwinkel Harderwijk, maar daar heeft ze geen sieraden staan. 

1 opmerking: