10 januari 2014

Ruilen? Magnetronschaaltje

Ik ben op zoek naar een magnetronschaaltje.
Dit is een foto van twee magnetronschaaltjes, Micro + van Tupperware. De rechter schaal is een schaal van 1 liter. Van het linker schaaltje heb ik alleen het dekseltje. Dit zal een schaaltje zijn van een halve liter?

Heeft iemand die nog ergens, bijvoorbeeld zonder deksel liggen en gebruikt die niet meer? Je zou mij er erg blij mee maken. Zeker als deze ook nog in het roomwit is! Bij Tupperware is dit niet meer leverbaar. Natuurlijk kijk ik ook in kringloopwinkels en marktplaats of ik het daar tegenkom, maar ik heb t nog niet gevonden. Dat kleine schaaltje begint nu voor ons heel erg prettig te worden omdat we nu regelmatig 1 persoon hebben die vooraf aan de anderen moet eten. Hij wil dan het liefst even wat aardappelen voorkoken om dan te bakken.

Die Micro+ schalen zijn echt erg fijn om echt te koken in de magnetron! Ik merk toch verschil tussen de budgetschalen of deze. Budgetschalen geven toch vaak een velletje om gekookte aardappelen, deze op de een of andere manier niet. Ja ik weet dat ik er nu reclame voor maak, reclame waar ik zelf niks aan verdien, maar dat is dan maar zo.
Ik heb de grotere schalen hiervan. Die van 1 liter, een nog grotere en een grote vierkante. Alles in roomwit. Vind ik toch de mooiste kleur. Is nu niet meer verkrijgbaar in deze kleur. En dat vind ik wel erg jammer.
Dus heeft iemand nog die kleine schaaltjes in roomwit (rond of vierkant) dan maak je mij er blij mee! Mail of bel me maar even. En laat weten wat jij zoekt. Wie weet!

2 opmerkingen:

  1. Heb je bericht naar mijn dochter Paula gemaild, zij was demonstratrice en regiomanager. Misschien weet zij wat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Theda,
      bedankt voor het meedenken en zoeken. Zelf heb ik een witte bak van 1 liter. Ik zoek nu het kleinere bakje, van denk ik een halve liter. Ik zoek verder. Wil je je dochter ook even bedanken voor het meezoeken?

      Verwijderen