09 juli 2014

Het wordt tijd om de accu bij te laden.

Het wordt tijd om mijn accu op te laden. Dat lukt niet zo best. Ik ga wel op tijd naar bed, maar regelmatig word ik ergens halverwege de nacht wakker en dan ben ik "de slaap kwijt".
Op dit moment werk ik ook wat meer doordat collega's op vakantie zijn. Hierdoor doe ik nu wat dingen die me wat minder vertrouwd afgaan. (Vanmiddag zangmiddag met een zaal vol bewoners.) Dat kost wat meer energie. Maar naast dat ik wat meer uren werk, werk ik ook erg versnipperd; veel korte stukjes. Neem vorige en deze week samen; Dan werk ik 10 van de 14 dagen. Heel erg versnipperd en op heel verschillende tijden. Korte en lange dagen.
Daarnaast is het hier in huis ook wat drukker;  een logee gehad en een andere logee in aankomst, dochter komt thuis uit Italie, 3 dagdelen model gezeten bij de kappersopleiding, afsluiting van activiteiten, voorbereiding van mijn 50e verjaardag, ga zo maar even door.
In dit zinnetje heb ik even alle dingen op één hoop gegooid, dus ook alle leuke en hele leuke dingen. Al die dingen verwachten wel iets van je.

Nog even doorzetten en vanaf de 11e hebben manlief en ik vakantie. We gaan niet op vakantie. We hoeven even niks.

Vrijdag de 11e vieren we s'avonds mijn 50e verjaardag. Daarvoor moeten we nog wel het huis en tuin "verbouwen", boodschappen doen......

Zaterdag komt het vierde kind van manlief bij ons wonen.  Dat moet ik misschien even toelichten? Wij zijn een samengesteld gezin. Ik heb 2 kinderen die altijd bij mij gewoond hebben. Manlief heeft er 4, die na zijn scheiding bij de moeder hebben gewoond. Al voor ons trouwen (oktober 2008) heeft God ons laten weten dat alle kinderen bij ons  zouden komen wonen. De eerste stond een week na onze trouwdag bij ons op de stoep. Inmiddels zijn er ook weer kinderen uitgevlogen en gaan samenwonen.  Zaterdag komt het vierde kind. Eigenlijk is hij geen kind meer, hij is 20, en heeft al een tijd op zichzelf gewoond. Hij wil dan ook wel zo snel mogelijk wel weer op zoek naar eigen woonruimte en weer een baan. Dat hij bij ons komt is even een overbrugging.

Zondagmiddag vieren we een dubbele verjaardag in ons team. Een collega wordt 60 en ik 50. Een andere collega heeft een prachtige tuin met tuinhuis, dus daar houden we een teamontmoetingsmiddag.

Maandag is mijn eigenlijke verjaardag en komen er ook mensen die vrijdagavond niet konden komen.
Daarna wordt het echt tijd voor bijtanken!

2 opmerkingen:

  1. Even bij tanken heb je nodig. Geniet en na het 'tanken' kun je er weer tegenaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat jullie voor allevier de kinderen een belangrijke rol mogen spelen. En ook: wat moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen