25 oktober 2014

Verst gevonden in huis. Eigenaar onbekend.

Al een anderhalve week of zijn het er al 2, zwerft er hier een vest in huis.
Dit vest;

Om de een of andere vage reden krijg ik deze foto ineens overdwars, terwijl het wel goed in mijn afbeeldingen staat. Huh?

Met jongeren in huis die zelf hun kleren kopen en niet altijd hun aanwinsten showen, weet ik niet altijd van wie iets is. Ook vind ik wel eens iets in de was waarvan ik de eigenaar niet weet. Of leg ik het gewasssen kledingstuk bij de verkeerde persoon....Zo heeft dit vest ook al een tijdje door huis gezworven. En is het nog steeds zonder eigenaar.

Vanmorgen maar eens een foto gemaakt van dit vest en via een watsappje naar enkele mensen toegestuurd. Misschien krijg ik zo de eigenaar van het vest toch nog te pakken. Lang leve de moderne techniek.

2 opmerkingen:

  1. Best een leuk vest. Hopelijk meld de eigenaar zich nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... en anders zet je hem maar op Marktplaats. Het is een leuk vest. Iemand moet het toch missen ...

    BeantwoordenVerwijderen