11 november 2014

Verjaardag in t vooruitzicht.

Vrijdag is manlief jarig. Hij wordt 53. Ik ben al druk bezig met de eerste inkopen voor zijn verjaardag. Welk gebak ga ik maken?  Of ga ik het toch maar kant en klaar kopen? Er is best veel nodig. Drinken in huis halen, zoutjes (borrelnootjes!), koffiemelk.
De voorraad pakken sap bleek al bijna helemaal op; Er stond nog zegge en schrijven 1 pak. 1! Waar de rest gebleven is??
Gisteren had ik een auto bij huis dus heb ik al wat ingeslagen. Maar toch heb ik nog niet alles.

Als verjaardagscadeau voor hem ben ik al wel geslaagd. Een mooie, goeie tas voor zijn werk. Tot nu toe deed hij het steeds met een vrij goedkope rugzak. Ondanks dat hij zich er steeds aan ergerde dat alles in één vak moest, bleef hij 'm gebruiken. Nu is de stof bijna doorgesleten en werd het echt tijd voor een nieuwe. Het is er een geworden met meerder vakken, zodat alles een eigen vaste plek kan krijgen.

Anderen vragen ook naar zijn verjaardagswensen. Dat valt niet mee. Waarschijnlijk weet hij pas weer iets na zijn verjaardag. De Jan van Haasteren puzzels en de puzzels van Wasgij blijven favoriet bij hem.  Ik ga hier enkele van de puzzels neerzetten die hij nog niet heeft. Via de link kun je er zo bij. (En eventueel bestellen als je dat wel vaker online doet) Het is voor het eerst dat ik het zo op deze manier laat zien, dus ik hoop dat het goed gaat.

Dit zijn tips voor mijn man, maar het kan ook voor jouw man. Of voor je zoon, dochter, verdere familie, buren, of lekker voor jezelf.

Enkele puzzels van Jan van Haasteren;


3 opmerkingen:

  1. Lukt niet die link.

    Cornelia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Cornelia.
      Bedankt voor je snelle reactie, waardoor ik nu weet dat de tekstlink niet werkte. Die heb ik inmiddels weggehaald. Via de afbeeldingen zelf lukt het wel.

      Verwijderen