19 januari 2015

Zegeltjes sparen. Nu ook voor en door de kinderen.

Ik was altijd al een zegeltjes spaarder. Van Douwe Egberts, de bloemist, de ene en de andere supermarkt......
Sinds kort sparen we hier nu met zijn allen; We zijn zegeltjes aan het sparen van de C1000 voor de messenset.
 

Dochter en zoon zien deze messenset wel zitten voor als ze later op kamers gaan. Ik spaar nu de zegeltjes en vraag iedereen in mijn omgeving om de zegeltjes als ze er zelf niet voor sparen. 
Het gaat goed met sparen van deze zegeltjes. Beiden hebben ieder al 2 volle kaarten. Daarna is het aan henzelf om de messen te gaan halen. Ik heb ze wel het advies gegeven er niet tot het laatst mee te wachten. Soms gaan deze spaaracties erg hard en is alles ineens op en niet meer na te bestellen. Zoon heeft de eerste 2 messen al binnen. Eigenlijk 3. Zoon en dochter hebben allebei al wel het schilmes gekregen. 

Zoon krijgt de smaak te pakken van het sparen; Wil nu toch ook gaan voor de kristalzegels van de Albert Hein. Hij wil graag deze glazen voor als hij op kamers gaat. 

undefined
Dit is een plaatje van internet, zijn spaarkaart heeft pas 4 zegels.
Laat ik dat nu pas te horen krijgen. Net vorige week tegen mijn collega gezegd dat ik die niet spaarde....Nu wel dus.

Aan de spaaractie voor de armbandjes  heb ik niet meegedaan. Daar ik heb ik dus nog zegeltjes van over. Niet zoveel want ik kende niemand in mijn omgeving die er wel voor spaarde. Heb ze dus meerdere keren geweigerd. Achteraf gezien niet zo handig, inmiddels weet ik er wel iemand voor.

Doe jij wel eens mee aan spaarzegeltjesacties? Welke spaar jij en wat heeft het je wel eens opgeleverd?

3 opmerkingen:

  1. Bij mijn vaste supermarkt is er elke 3 weken een nieuwe spaaractie voor een gratis product. Ik spaar die zegels ook als ik het product niet hoef, er is altijd wel iemand die er wel blij mee is. Van diezelfde winkel heb ik ook een klantenpas waar ik punten op spaar waar ik bij inwisseling 6% rente krijg. Voor de rest spaar ik niks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben gek op zegeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha ik spaar alle zegels als ze gratis zijn en er is altijd wel iemand die ze spaart als ik ze zelf niet gebruik. Vaak ook in de laatste week heeft iedereen zegels over en dan heb je zo je kaart vol, succes met sparen.
    In Putten is een fb weggeefhoek daar kom je ook wel zegels tegen die geruild kunnen

    BeantwoordenVerwijderen