12 april 2015

Challenge in je stad.

Doe mee met deze challenge (Uitdaging) en maak van je stad de fitste stad! Zoiets staat er in de folder. Omdat mijn gewicht een tikkie te hoog is en m'n bloeddrukmeter ook oranje aangeeft, dacht ik dat dit wel iets voor mij zou kunnen zijn. Overal zie je op het moment de challenges opduiken. In alle vormen. Een challenge om fitter te worden, om te gaan hardlopen, om elke dag zoveel spullen als de datum aangeeft op te ruimen.....

De folder eens goed nagelezen, op internet gekeken, maar veel werd ik er niet echt wijzer van. Hoe wilden ze het gaan doen dan? Wat werd er van de deelnemers gevraagd dan? Zal ik dan toch maar naar die informatieavond gaan? Het is om de hoek. Ik kan het zelfs lopend af. (Lekker fit bezig.) 
Onderaan de folder stond rechtsonderin een woord met een c-tje er boven. Of een R, dat weet ik zo niet meer. Ik maar eens gegoogled op dat woord. Blijkt het een fabrikant te zijn van afslankpoedertjes en wondermiddeltjes. Dat is aan mij niet besteed. Op die manier wil ik niet fit worden.
Zo zie je maar hoe je soms verleid wordt. Als ik er echt heengegaan was had ik er ook niet ingestapt, maar wel weer een avond kwijt geweest. (Of een uurtje)

Moet ik toch maar de challenge op de ouderwetse manier aangaan. En eerlijk gezegd weet ik best hoe dat moet. Minder snoepen, meer bewegen, anders kiezen met eten.
Alleen het doen he?
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten