01 juni 2015

Windows 10

Vanmorgen stond er rechtsonderin een vreemd ikoontje in mijn taakbalk.
als ik er op ga staan zonder te klikken staat er; Windows 10 downloaden.

Ik wist al wel heel lang dat we deze zomer gratis kunnen upgraden naar windows 10. Maar wat houdt dat werkelijk in? Kan mijn pc of laptop dat aan? Wil ik dat wel? Of kan ik het maar beter doen, om zulke rampen als verplicht stoppen met XP in de toekomst te voorkomen?

Eerst maar even gegoogled. Daarna toch maar gewoon gekeken op www.computeridee.nl en daar windows 10 ingetoetst. Toen kreeg ik dit te zien; Windows 10
en dit; gratis reserveren
Ik doe zelf nog maar even niks. Hou mijn ogen en oren open. Wat is wijsheid hierin? Ga jij over op Windows 10?

Wij hebben hier in huis allemaal Windows 7 en manlief sinds zijn jubileumgeschenk ook Windows 8. Hier moeten "we" nog mee leren werken.
Mijn ouders hebben ook Windows 7. Moet ik t voor hen ook overzetten naar 10? Ze zijn al wat ouder, net als hun pc's. Gaan zij dit nog onder de knie krijgen? Is het noodzaak dat het omgezet wordt?

1 opmerking:

  1. Mijn kinderen hadden het hier ook al over. Zelf heb ik een Mac en is het voor mij dus niet relevant.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen