13 januari 2016

De zegeltjes uit het busje.

Mijn keukenlade is al vol met bestek en  ander keukengrut, dus heb ik mijn zegeltjes in een busje. Die begon ook aardig vol te raken. Toch maar eens de bus op de kop gezet om eens te kijken wat er nog aan bruikbare zegels in zit.


Je ziet het, zelfs nog zegels van de C1000 en de Super de Boer. Beide ketens bestaan niet meer. Die zegels heb ik dan toch maar weggegooid. Er zaten zelfs nog koopzegels tussen. Gooi ik zomaar in de prullenbak! Kan toch niet! Een van de kinderen had die ooit eens meegenomen.



Een tijdje terug was de koffie van de DE in de aanbieding. Een echt leuke aanbieding. DE koffie was net zo duur als mijn eigen merk. Toen toch maar even overgestapt en ingeslagen. DE heeft zegeltjes die ik trouw bewaar tot ik er genoeg van heb. Vroeger was ik blij dat dochter in hartje Groningen woonde, kon zij bij DE de spullen ophalen. Nu kan dat gelukkig ook bij onze plaatselijke blokker. Maar moet ik nog even doorsparen. Ik heb nu wel 315 punten! Nog maar een paar duizend te gaan.



Spaarkaarten voor kortlopende van acties zitten bij ons meestal op de koelkast. Vaak neem ik de zegeltjes wel aan, ook als ik eens niet het spaarproduct hoef te hebben. Kan ik altijd nog doorgeven aan iemand anders. Zo kun je bij ons nu sparen voor Snoopy mokken. Heb ik niks mee. Had die zegeltjes nou eens niet gespaard. Gaat dochter vanmorgen mee boodschappen doen. Is ze helemaal weg van deze mokken. Een vrouw in de winkel hoorde ons en gaf haar zegels aan ons. Nu hebben we zo veel dat we er van over hebben. Dus; Wie wil er nog Snoopy zegels?

1 opmerking:

  1. Ik vind dat je bij de DE zegels altijd zo ontieglijk lang moet sparen voordat je eens iets kunt halen. Dan zinkt de moed me in de schoenen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen