20 februari 2016

Cashback gemist. Dat is duur vergeten!

Ik baal als een stekker! Lees ik net over een cashback actie van iets héél anders. Schiet mij ineens te binnen dat er ook een cashback actie was van onze mobiele telefoons van Huawei en Ben! Die hebben wij ook! Twéé zelfs. Een voor manlief en dezelfde voor mij. Blijkt die actie op 15 februari afgelopen.
Van manlief is het abonnement gisteren, de 19e ingegaan. Van mij moet deze volgende week nog ingaan. Misschien dat ik daardoor niet meer aan die actie heb gedacht?
Scheelt me nu wel 50,- per telefoon!
Dat is zuur.

Daar kunnen die cashback acties van een paar dubbeltjes niet tegenop.

Heb jij ook wel eens zo'n dure misser gehad? Wat was jouw dure misser?

Update;
Bloos.....Blooper van de bovenste plank...
We hadden ons eerst georiënteerd op een koopmobieltje. Daar zou je dan 50,- cashback voor krijgen. Toen zagen we een aanbieding met een abonnement. Na even rekenen en nog eens narekenen, bleek het abonnement verhoudingsgewijs even duur of zelfs goedkoper dan een los toestel kopen met de belkosten. Dus toen zijn we overgestapt naar het zelfde toestel, maar met abonnement. Tja. Bij een abonnement kóóp je geen toestel. Niet rechtstreeks althans.
En wat je niet rechtstreeks koopt, daar krijg je ook geen geld van terug.


2 opmerkingen:

  1. Als ik jou was zou ik even een mail sturen naar de aanbieder van de cash back actie. Meestal doen ze niet zo moeilijk en krijg je alsnog je geld terug. Nee heb je, ja kun je krijgen 😉

    BeantwoordenVerwijderen