29 maart 2016

Gesnotter tijdens de paasdagen.

Ik had jullie nog graag een leuke paaswens gestuurd, zo vlak voor de paasdagen.
Maar ik werd weer ziek. Ik dacht eerst nog even erdoor te fietsen met n verkoudheidje, maar nee. Echt ziek, net als met de kerst.



Voor de kerst had ik met een collega geruild omdat mijn dochter enkele dagen over zou komen uit het buitenland. Dan zou ik met de jaarwisseling werken. Ben ik ziek met de kerst. De jaarwisseling was ik net weer voldoende hersteld om te gaan werken. bovendien weet je dat je collega er ook niet om staat te springen plotseling te moeten werken met de feestdagen. Als t maar even kan ga ik dan zelf.

Nu met de pasen zou ik tweede paasdag de middag werken. Heb me toch af moeten melden. Alwéér ziek. Zo hoef ik me jarenlang niet ziek te melden en zo ineens 2x achter elkaar. En tijdens de feestdagen! Zelf baal ik er van, maar ook voor mijn gezin is dit niet leuk. In plaats van samen genieten van de feestdagen, ligt er één in bed.
Ik hoop dat ik snel weer beter ben. Maar ik wil wel iets voorzichtiger zijn met weer beginnen. Zaterdag is er een lentemarkt in huis, dan zou ik er gelijk weer volop tegenaan gaan. Lijkt me niet verstandig.

Omdat ik jullie geen paaswens of paasplaatje heb gestuurd, een fotootje van mijn lentebakje.
Nee, niks ervan zelf gemaakt. Even niet.


Voor vandaag hou ik t hierbij. Heb al weer lang genoeg opgezeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten