13 januari 2017

De weersverwachting klopte!

Gisteravond was er om tien uur, half elf, nog niets te zien van sneeuw. Het bleef gewoon regenen.
's nachts om vier uur waren we weer eens wakker, nu allebei. We hoorden en zagen we de sneeuwschuivers bij ons door de straat komen. Er is dus echt wel sneeuw gevallen!
Vanmorgen om half 5 moest manlief zijn bed uit om naar zijn werk te gaan.
Hij heeft deze foto's voor me gemaakt;



Bij daglicht zag het er zó uit;


De weerman had t er over dat er in t midden van het land ook papsneeuw kon vallen. En dat was t; Eén blubberige bende. Echt veel tijd om er van te genieten had ik niet. Niemand van ons, Alle vier waren we de hele dag aan t werk of school. Ik heb daardoor geen kans gehad om wat mooie sneeuwfoto's te maken. Is het jou gelukt?

Manlief zit als vrachtwagenchauffeur de hele dag op de weg, maar had niet echt veel last van de sneeuw gehad. Gunstige regio vandaag.

Volgende week schijnt het weer kouder te worden. Voor mij hoeft t niet.
Maar ja, als het dan eenmaal koud is, dan zijn die witte plaatjes vaak ook wel weer zo mooi dat t veel goed maakt.


1 opmerking:

  1. Ik kan er echt van genieten sneeuw foto's.
    Maar voor degene die erdoor moeten is het niet zo prettig!

    BeantwoordenVerwijderen