04 april 2017

Paaseitjes en nepkipjes.

Het is weer een paar dagen lekker weer. De lente hangt in de lucht en gelijk krijgt heel Nederland de zomer in de bol. Heerlijk.

De Forsythia bloeit, de eerste paaseitjes gekocht...


Vorige week heb ik me toch laten verleiden tot de aanschaf van twee kippen. Een heel erg rustige soort. Helaas leggen ze geen eieren en zitten ze de hele dag op dezelfde plek. Maar voer hoeven ze ook niet en straks eten ze niet al mijn slaplantjes op als de moestuin meer vorm krijgt.

Ik ben niet zo van beeldjes in de tuin. Te vaak vind ik het wat te nep. Deze eigenlijk ook. Ik heb me een keertje laten verleiden. Vaak past het niet bij het geheel. Zijn de beelden te groot of te kitsch.  Nou ja, voor deze prijs kan ik me een keertje te buiten gaan.

Heb jij beeldjes in je tuin?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten