05 mei 2017

Nieuwe reclamebanner

Sinds gisteren heb ik de banner van Bol aangepast. Ik wist niet beter of deze was gewoon zichtbaar voor iedereen. Dat bleek dus niet zo te zijn. En dat is jammer. Bol is bekend in heel Nederland en veel mensen bestellen er.

Ik heb een banner van Bol om een graantje mee te pikken en zo extra inkomen te verwerven. Wie via deze banner zijn bestellingen bij Bol plaatst geeft mij een kleine bonus. Dat werkt ook zo bij sites van kleine en grote bedrijven met banners. En het werkt ook zo bij particulieren die bloggen of een  eigen website hebben.
Dat vertel ik je er dus eerlijk bij nu ik je vraag om via deze banner je Bol bestelling te doen.

Voor jou en jouw bestelling verandert er verder niets. Blijft alles zoals jij Bol kent.

Heb jij reclame op jouw site of blog? Of verdien jij op een andere manier extra inkomsten via internet? Zou jij je vrienden familie  bekenden op deze manier een extraatje bieden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten