21 augustus 2018

Houdbare papiervrije weekplanner zelf te maken


Op internet zag ik een advertentie voor een dagboekblok.
Een blok met 50 vel om te gebruiken. Maar het was net niet helemaal mijn stijl. Of er stonden weer lijstjes bij op die ik toch niet gebruik.

Maar het stond mij vooral een beetje tegen dat je al heel snel weer een blaadje weggooit. Dat kan anders. Ik ben een beetje aan het knippen en plakken gegaan en heb de lijstjes die ik wel denkt te gaan gebruiken op een gekleurd A4 tje geplakt. Deze heb ik in een oud passend lijstje gedaan wat ik nog had liggen.

 
 Met een dunne whitboardmarker schrijf ik nu op het glas. Als de week om is of het klusje gedaan, dan veeg ik het met een klamme doek zó weer weg!


 
Verspil ik geen papier en ik heb precies de lijstjes die ik er op wil hebben!

Op internet zijn er heel veel voorbeeldlijstjes in verschillende talen te vinden. Echt leuk om daar eens tussen te neuzen. Zoek maar eens op het woord printable. Je kunt 'm nog een beetje opleuken met wat stickertjes of plaatjes, maar dat is aan jou.

Veel plezier met je zelfgemaakte papiervrije weekplanner!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten