17 februari 2012

We gaan uit!

We gaan in april uit. Tja, als ik het zo en hier zo opschrijf lijkt t net of we dat nooit doen, maar dit uitje is zo speciaal, dat wil ik even vertellen.
Op zaterdagavond 21 april gaan we naar Michael W. Smith.  In de jaarbeurs in Utrecht.

http://www.eo.nl/evenementen/symphonyoflife

Ik had niet gelijk gereserveerd toen ik de advertentie las, omdat ik t eerst met manlief wilde overleggen. had ik dat nou maar gewoon gelijk gereserveerd, want nu waren de speciale aanbiedingskaarten op en moeten we de volle prijs betalen. (wel met ledenkorting). Manlief heeft voor zijn 50e verjaardag CD-bonnen gekregen en deze uitgegeven aan 2 instrumentale cd's van Michael W. Smith. Hij vind ze erg mooi.
Een impressie;

http://youtu.be/b0Z70fCbKEU


Ik heb geprobeerd om het filmpje zelf op deze site te zetten, maar ik doe iets niet goed. Ik krijg wel de link, dus als je de link aanklikt kom je er wel, maar ik hed t leuk gevonden als de film er zelf op zou staan, met de muziek er bij. (komt misschien later nog?)

We kijken erg uit naar dit speciale avondje uit. doen we niet zo vaak, omdat de toegangsprijzen behoorlijk hoog zijn. Ook nu is het niet zo goedkoop, maar ik denk dat het wel de moeite waard zal zijn.
Wie gaan er ook heen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten