14 juni 2011

Moois onderweg

Hoe vaak gebeurt het niet. Haast, haast. En dan vergeet je te kijken naar het moois onderweg.
Als het je lukt om je haast opzij te zetten, of te negeren, dan pas zie je wat voor moois je onderweg tegenkomt. Geniet er dan van, dan merk je dat dit tochtje je zelfs nog wat ontspanning geeft.

 Oef, als ik dit zo opschrijf klinkt het zo als een opdracht. Zo is het niet bedoeld. Toch is het denk ik wel goed om het eens te doen.

Iets van het moois dat ik afgelopen week gezien heb kan ik met je delen omdat ik er foto's van heb gemaakt.
Deze foto heb ik onderweg naar de bibliotheek gemaakt.
 

Deze foto is gemaakt in het steegje achter ons huis. Zo zie je hoe een klein steegje al snel een beetje fleur krijgt.

En het leuke is, als je zo leert genieten, dus van de nood een deugd maakt, dan is dit ook nog eens gratis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten