10 april 2015

Tuinkast.

De bloempottenkast staat weer.
Vorige week is deze tijdens de  storm omgewaaid. Als enige! Al het kleine losse grut is gewoon blijven staan.
Gistermiddag heb ik deze weer in elkaar gezet. Dat was wel even een puzzel, omdat ik het bouwplan niet meer voorhanden had.
Er zijn wat onderdelen afgebroken, dus heeft de kast flink wat aan stevigheid ingeboet. Maar voorlopig kan de kast nog wel even weer mee. Ik ben toch meestal de enige die in deze kast loopt te rommelen.
Omdat er wat onderdelen waren afgebroken heb ik wel wat moeten repareren. Het is echt een huisvrouwenreparatie geworden.
Kijk maar;



Er heeft een kunststof pin in gezeten, maar dat is afgebroken en kunststof is niet te repareren zoor zover ik weet. Zeker geen scharnierende delen. Daar komt veel teveel kracht op. Daar helpt een lik PVC lijm niet op. Deze bout verdient ook geen schoonheidsprijs, maar het werkt weer even.
En het was wel lekker prutsen, zo in het zonnetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten