24 augustus 2016

7 tips bij geld terugacties.

Ik ben net terug van boodschappen halen. Gauw voor de warmte toeslaat. Gauw eerst alle gekoelde spullen opruimen en dan tot de ontdekking komen dat ik de waterijsjes vergeten ben. Jammer.
Ik had 15 verschillende dingen, waaronder 3 boodschappen van een geld terug actie. Daardoor heb ik ze gratis.

Ik doe wel vaker mee met een geld terug actie. Soms via de app of site van www.scoupy.nl
Soms via de site van het merk zelf, of via www.kortingisleuk.nl
Ik noem je deze sites om het jou te laten zien, niet omdat ik er wat aan verdien. ;-)
Vandaag heb ik deze kortingen verkregen;
           Campina actieve dag  1.49
           Toppits folie             1.29
            Optimel drink vijg    1.41
Is toch samen;                     4.19! 
Of gewoon deze producten gratis, zo kun je t ook noemen.
Het terugkrijgen van de kosten gaat eigenlijk altijd goed. Ik heb het nog niet meegemaakt dat het niet goed ging. Kunnen ze ook niet maken. Ze weten zelf ook wel dat het geen goeie reclame is als dit soort acties niet goed gaat.

Enkele tips;
- Bewaar je kassabon!
-Vraag gelijk je geld terug na het opruimen van de boodschappen. Zeker met houdbare producten zoals nu de folie. Het kan best zo zijn dat je de folie pas nodig hebt als de geld terug actie allang afgelopen is.
- Kijk voor of tijdens de koop of de actie nog wel loopt. Als een actie afgelopen is, krijg je echt je geld niet terug. En terecht.
- Soms zie je in de winkel een sticker op een product met een geld terug actie. Als het product je wat lijkt en de actie loopt nog, neem t dan mee. Zeker als je in verschillende winkels boodschappen doet. De andere winkel heeft soms net niet dit product met actiesticker.
- Onthou of schrijf op waar je de geld terug actie heb gezien. Ik heb net al enkele sites genoemd. Het zou jammer zijn als je na aankoop eerst flink moet zoeken waar je het ook alweer gezien hebt. Bij een van de vele verzamelsite's met verschillende producten, een tip op een blogsite, op de site van het merk zelf, het kan allemaal.
- Soms heb je een product om gratis te proberen, soms heb je een korting. Een geld terugactie maakt het product niet altijd echt goedkoop.Dan moet je even beoordelen of het voor jou de moeite waard is. Als je altijd een bepaald huismerk hebt omdat die goed bevalt. Waarom zou je dan nu toch nog meer betalen voor dat actie-product omdat je er geld voor terug krijgt. Wordt het hierdoor ook echt goedkoper? Niet altijd. En wil je dat dan ook?
-Zonder fraude te plegen heb je soms ook nog gewoon mazzel; krijg je meer geld terug dan dat je voor het product hebt betaald. Leuk toch?
- Heb jij de 8e tip bij geld terug acties? Laat t weten!


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zeker de moeite, ik heb alleen nooit puf om dat allemaal te regelen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook vaak mee, maar koop wel inderdaad spullen die we gebruiken. Kopen we normaal alles bij de Aldi, voor GTA's koop ik met liefde het A-merk. Laatst bij scoupy was er kaas met een geld terug actie. Hartstikke lekker, maar echt veelste duur voor gewoon gebruik. Met zo'n actie kun je dan net iets anders proberen.

    BeantwoordenVerwijderen