04 juni 2017

Genieten van het Gewone!

Gewoon.
Elke dag te zien.
Zo gewoon dat het meestal niet eens opvalt. Dat we er met z'n allen zó aan voorbij lopen. We zien het elke dag. En omdat we het elke dag zien, zien we het niet.
Ik ook vaak niet hoor.
Toch wil ik me wat meer openzetten voor het genieten van het gewone. En hierin anderen mee nemen.
Ik hoop je binnenkort wat vaker een fotootje te laten zien van een heel gewoon alledaags iets. Een klein genietmomentje.
Geniet gerust mee.

Mijn genietmoment van vanmiddag, eerste pinksterdag;


Wat was jouw genietmoment van die dag?

2 opmerkingen:

  1. Ik was in de kerk en daar zong een sopraan de Ierse zegen. het was prachtig. Dat was echt genieten.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt als; Had ik ook wel willen horen...Wat zal dat mooi geweest zijn. Is het op Youtube terug te vinden?

      Verwijderen