24 februari 2018

Tegengas op somberheid.

Twee dagen geleden schreef ik een somber stuk over het werken in de zorg.
Het valt niet altijd mee. Zeker de laatste jaren hebben wij het zwaar gehad. En alle veranderingen zijn nog niet eens echt lopend.

Om niet te veel in somberte te blijven steken heb ik mijn "medicijn" weer opgezocht.





Ik laad mijn energie graag op in de natuur. Daar is zoveel moois te zien. En wat is er mooier dan natuur waar ik niet eens ver voor weg hoef; gewoon wat voorjaarsbloeiers in de tuin.
Sneeuwklokjes en Irisjes in volle bloei.
Da's genieten!
Ik heb een vreselijke hekel aan kou, maar de heldere zon maakt veel goed. Misschien morgenmiddag met manlief de Toekantoren maar eens beklimmen. Ik denk dat we nu heel ver kunnen kijken. Over de bomen en huizen heen, misschien zien we het Veluwemeer wel.

Wat is voor jou je remedie om weer op te laden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten