25 november 2011

Boeken opruimen, poging.....zoveel.

Ik ben een hele poos bezig geweest om mijn boekenkasten op te ruimen.
Eerst maar eens een selectie gemaakt van boeken die wel weg konden.

Boeken waarvan je weet dat je ze hebt, omdat  het niet mijn eerste opruimpoging was. Dat zijn ook boeken die misschien toch nog wel van pas kunnen komen, al is het maar om ze aan iemand weg te geven. Is toch leuker dan een hele tas vol om af te geven voor de vrijmarkt. Ik had een leuk stapeltje liggen voor de vrijmarkt toen ik ergens anders in huis nog een hoekje ontdekte waar nog best een paar boeken kunnen staan.  O, en daar , op dat andere kamertje, kunnen er ook nog wel een paar bij. Dus is het hele stapeltje boeken voor de vrijmarkt gekrompen tot een of twee boeken. Nou, dan kunnen die twee boeken ook nog wel blijven.

Ruimt niet op zo. Ach weet ik in elk geval zeker dat ik over een maand of twee geen boek zoek die ik net voor de vrijmarkt heb weggebracht. Ik heb ze allemaal nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten