31 januari 2017

Senseo Quadrant tester.

Door op een link te klikken ben ik nu geselecteerd om een apparaat te mogen testen.
Ja, voor ik klikte heb ik eerst goed gekeken of deze wel veilig was. Door de link zelf goed te lezen en bij het doorklikken naar volgende links ook goed te blijven opletten, heb ik wel in kunnen schatten of dit vertrouwd was.
En tot nu toe ziet het er allemaal goed en betrouwbaar uit.

Ik heb nu dus een Phillips Senseo Quadrante op mijn aanrecht staan. Mag ik testen. Daarna moet ik een eerlijke beoordeling hier en daar geven. Ik hoef dus geen verkooppraatjes namens hen te houden.
Hier kan ik er natuurlijk ook overschrijven. Lekker in mijn eigen woorden en op mijn eigen manier.
Ik ben zelf dus ook een senseogebruiker. Al jaren!

Zo ziet mijn aanrecht er uit met mijn eigen apparaat;

Manlief en zoonlief willen er tot nu toe niet aan. En met gezelschappen gebruik ik dus het filterapparaat. Als ik alleen thuis ben gebruik ik de hele dag door wel het senseoapparaat. Ik drink niet zo veel koffie dat het loont om koffie in het filterapparaat te zetten en dit in een thermoskan te doen. Als daar 2 bakken koffie uit zijn wordt de koffie tocht te snel lauw.

Nu heb ik dus de kans een nieuwere versie te testen. Ik wordt er niet voor betaald of zo, dat even voorop gesteld. Ik zit hier dus geen betaalde reclame te maken.
Nu ziet mijn aanrecht er eventjes  anders uit;

Beide apparaten naast elkaar. En dan zie je gelijk dat die nieuwe veel minder ruimte inneemt.

Mijn beide mannen, man en zoon, wilden wel mijn proefkonijn zijn voor een blinde test voor de smaak. Dus 2 dezelfde mokken en zij zagen niet welke koffie uit welk apparaat kwam. Wel voor beiden gewoon hetzelfde merk koffie gebruikt, vanzelfsprekend. Halverwege het kopje hebben zij gewisseld van kop.
En ze waren het er unaniem over eens dat die nieuwe beter smaakte!

Ja Philips loopt wel te roepen dat door het nieuwe gaatjessysteem tijdens het zetten van de koffie, de koffie nu veel lekkerder is. (45 gaatjes in plaats van 5)  Meestal kun je het niet zo testen zoals ik nu doe, omdat je (ik)  pas een ander apparaat koop als deze stuk is. Nu stond oud en nieuw dus naast elkaar en konden we wel zo'n test doen. En test geslaagd. En Philips heeft nu een leuk stukje promotie te pakken. ;-)

Voor mijzelf vind ik het ook prettig dat je er nu verschillende maten kopje onder kunt zetten. Bij mijn oude kon dat ook tot op zeker hoogte, maar met een klein kopje stond de uitstroomtuit vrij hoog, werd de koffie kouder. Nu kun je dat beter afstemmen.



Ik ben wel blij met dit apparaat!
Ik vind het ook leuk om t te kunnen testen. En samen met man en zoon te ontdekken dat de koffie zoveel beter smaakt. Ik merk dat zij nu toch ook af en toe de Senseo pakken. Zeker voor even een bakje tussendoor. Mijn eigen, oude apparaat staat nu even op de gang...

Wat ik wat minder vind is dat ik nu nog niet weet hoe zij dit verder afhandelen. Mag ik het toch houden? Moet ik het retourneren? Ik heb dus de doos en de verzenddoos nog maar goed bewaard...Kan ik het aanschaffen met een flinke korting?

Wordt dus vervolgd....
Heb jij wel eens zoiets als dit gedaan? Hoe ging dat?

Mocht je meer willen weten over déze Senseo dan kun je m hier bekijken en zelfs bestellen. (Ja hier ontvang ik dan wel n bonusje op...)



1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg dat je dit apparaat mag testen! Dat lijkt me heel leuk.

    Het leukst zou zijn als je hem mag houden vind ik.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen