14 november 2019

De postcode cadeaukaart. Heb jij 'm al verzilverd? Kan nog.

De postcode loterijkaart. De kaart die je als deelnemer bij de postcodeloterij kreeg en je bij AH kunt verzilveren voor speciaal geselcteerde vegetarische producten of groenten. Je mag dan 12,50 besteden. Je kunt een kant en klaar pakket voor 12,50 nemen of losse producten.
Heb jij 'm al verzilverd? Ik koos voor de losse producten en  heb 't mezelf daarmee heel duur gemaakt.

Ik vond het dit jaar lastiger. Het aantal van producten die meededen vond ik minder en lastiger te vinden. Er staan wel groene kaartjes voor het schap die laten zien welke producten er meedoen, maar veel daarvan waren regelmatig uitverkocht.
Tja, er zijn toch wel heel veel mensen die meedoen aan de postcodeloterij, dus nu voor dezelfde producten gaan.
Tja en als je dan met zorg je karretje hebt volgeladen ga daarmee naar de kassa. Heb je net een wisseling van kassiere en word  je daardoor afgeleid. Vergeet ik het kaartje te tonen.
En ik had een volle kar met ook nog veel andere boodschappen. Ik heb het nog bij de service balie gevraagd of dat alsnog kon. Maar dan moesten alle boodschappen teruggeboekt worden. Dat wilde ik haar niet aandoen. Toch flink balend van m'n onoplettendheid zou ik later in de week terugkomen voor de herkansing.

Die kwam een paar dagen later. Weer wat boodschappen uitgezocht en in m'n karretje geladen.
Heb ik meer besteed dan de waarde van de kaart. De tel niet goed bijgehouden van de geselecteerde producten.
Niet slim bezig geweest dus.

De kaart is nog tm de 17e te verzilveren. Moet je 'm wel eerst activeren op internet. Heb jij je kaart al gebruikt?
De kaart ongebruikt laten liggen is natuurlijk ook duur.
Net als niet goed opletten tijdens het boodschappen doen.

Binnenkort (januari) ga ik trouwens stoppen met deelname aan de postcode loterij. Winnen doe je door .....Niet met loterijen mee te doen en het geld in eigen zak te houden. Wil je iets goeds doen aan goede doelen, dan kun je beter rechtstreeks geven. Heb je ook keuze in waar het naar toe gaat.

5 opmerkingen:

  1. Mijn schoonvader zal er misschien eentje hebben. Zelf hebben we 'm niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens de Postcodeloterij is de kaart nog tot en met 30 november 2019 te gebruiken bij AH. Alleen worden in de winkels de producten die meedoen niet meer aangegeven. Maar op de site van 'Doe eens lekker vegetarisch'is een lijst te vinden met alle producten waarvoor de kaart te gebruiken is.
    Ik werd hierop attent gemaakt door een medewerker van de Postcode loterij zelf.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je dit laat weten. Ik denk dat de meesten net als ik denken dat het na 17 november niet meer geldig is. Wel dus. Tot 30 november!

      Verwijderen
  3. Vandaag heb ik de cadeau kaart ingewisseld voor zo'n pakket van € 12,50. Overigens heb ik deze week mijn twee loten opgezegd, dus in ieder geval vanaf januari speel ik niet meer mee met de Postcodeloterij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen