30 maart 2020

Blijf thuis is het devies. In je tuin wordt het steeds mooier!

Buiten lijkt de wereld wel stil te staan. En op een andere manier ook weer helemaal niet. Op straat is het stil.
We moeten afstand houden van elkaar. Letterlijk.
Niet meer er op uit om te winkelen, uit eten, naar de kerk te gaan, musea en attractieparken zijn dicht.
Maar dat is geen nieuws, dat weten we al een tijdje. Het ongewone begint al steeds gewoner te worden.
Toch is het ook goed om te blijven kijken naar het bijzondere van het gewone dat gewoon door gaat. En om in de gedachte van de tijd te blijven, je hoeft niet ver weg. Gewoon in je eigen tuin.

In mijn eigen tuin heb ik vanmiddag de volgende foto's gemaakt.


Prunus
Bosanemoontjes




Perenbloesem 
Witte Hyacinthen
Roep je nou dat ik dan wel leuk foto's kan maken omdat ik wel een tuin heb en jij niet? Dan heb ik ook een vensterbankfoto voor je. Ik heb de stronk van de bleekselderij op water gezet en het loopt al weer uit! Gratis nieuwe bleekselderij!


Ik hou je op de hoogte hoe het verder groeit.


1 opmerking:

  1. Mooie tuin, ik ben heel benieuwd of het lukt met de selder.
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen