16 juni 2020

Bedankje per post, een bijzonder kaartje!

Ik heb een mooie kaart gekregen via de post.
In deze tijd van snel even een mailtje, een Facebook felicitatie of Whatsappje blijft het heel fijn om echte post te krijgen. Een echt kaartje met de post. Kom je thuis van je werk en dan ligt er een kaartje op de mat.
Een kaartje die je later nog eens in je hand kunt pakken, op je dressoir zetten om ernaar te kijken, echt een feestje!
En ik ben nog niet jarig, niet geslaagd, geen jubileum, niets van dit alles.
Dit kaartje is extra bijzonder.
Kijk zelf maar.
 
De ouderen uit onze kerk hebben medewerkers in de zorg een kaartje gestuurd. Wat een mooi gebaar. 
Een paar weken geleden alweer heb ik zelf ook enkele mensen kaartjes of een bloemetje gestuurd. Ik kreeg er hele leuke reacties op. Nu kreeg ik zélf een kaartje en wel uit heel onverwachte hoek. 
Natuurlijk heb ik hen laten weten hoe ik dit waardeer en hen bedankt.

Misschien is het wel een ideetje om ook eens na te doen? 
Ik kan je beloven dat het gewaardeerd gaat worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten