02 juni 2020

Thuisvakantie

Deze en volgende week genieten wij van een thuisvakantie. Door Corona zijn onze vakantieplannen voor deze 2 weken laten we zeggen "een beetje" veranderd.
Geeft niet, we hebben het nog steeds goed en genieten van wat we wèl hebben. En dat is veel!

Ik laat je een paar foto's zien die ik gemaakt heb op onze laatste 2 fietstochten bij ons in de buurt. Beide fietstochten haalden nog niet de 35 km, dus was het echt niet ver bij ons vandaan.
De ene tocht was van Harderwijk naar Zeewolde, de andere van Harderwijk door het Leuvenumse bos, Staverden en Elspeet. 





Meikever (denk ik)

Vingerhoedskruid, staat in dit bos en in mijn tuin.


Zandhagedis. Ja ook dit is mijn eigen foto.
Fuut
Met het zien van al dit moois hoeven we niet eens ver weg. De mooiste natuur is toch die uit je buurt. Die is makkelijk bereikbaar en mooi, als je er oog voor hebt.
En de vakantie is nog maar net begonnen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten