06 juni 2024

Aanbieding voor een prachtig boek; Alle ouderen naar buiten!

Zoals je weet werk ik in de ouderenzorg. Dagbegeleiding voor thuiswonende ouderen. Veel van mijn lezers werken in de ouderenzorg.

Vandaag wil ik je attenderen op een heel mooi boek. 

Het is een werkelijk prachtig kijkboek, vol met afbeeldingen uit de natuur. Alleen al daaraan kunnen onze bezoekers urenlang prezier beleven. Daarnaast staan er veel ideeën in; Hoe kun je de natuur opzoeken en hoe kun je de natuur naar binnen halen. 

In de natuur en met de natuur bezig zijn.


Als je op de link hieronder klikt kun je het boek rechtstreeks en extra voordelig bestellen.

Click hier

Ik wil je op dit boek attenderen omdat je het boek via die link het boek nu wel heel laag geprijsd kunt kopen. Voor 2 weekbladen ben al duurder uit.

Op mijn werk verwacht ik dat heel veel bezoekers er alleeen al urenlang in kunnen kijken en er heel wat gesprekken over zullen ontstaan. Daarnaast staat het boordevol activiteiten om te ondernemen met ouderen. Het mooie is dat het nu eens gericht is op ouderen in zijn algemeenheid. Ouderen, geen kinderen. Al staan er ook tips in om jong en oud met elkaar te verbinden in de natuur.
Er staan tips in voor verzorgers, familieleden, activiteitenbegeleiders, mantelzorgers, vrijwilligers.
Gewoon thuis te gebruiken, in dagactiviteitencentra, ouderencentra, verzorgingshuizen, buurtcentra....
 
De natuur proeven, er creatieve dingen mee doen, spelvormen, recepten uit de natuur, voelen en beleven!
 
Laat je me weten wat jij uit het boek hebt kunnen halen? Daar inspireer je anderen ook weer mee.
 
Nieuwere update;
Ik kon het niet uitstaan dat ik jullie heb geattendeerd op een goed boek wat ook niet zo duur is en Bol maakt 'm toch weer duur! Ik ben verder gaan zoeken. En met resultaat!
Via de volgende link kun je het boek toch voor maar €9,90 bestellen!


9 opmerkingen:

  1. Leuk, Hannie. Maakt me nieuwsgierig 🧐

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem =Jeannette van BHH

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt me nieuwsgierig! Het lijkt me een leuk boek zeg. Ik ga kijken of ze het in de bieb hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de tip, ik kijk eerst bij boekenvoordeel, anders bestel k hem.
    Er stonden trouwens nog meer leuke boeken "bij anderen bekeken ook"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Adriaantje, heb je 'm goedkoper gevonden bij boekenvoordeel?

      Verwijderen
    2. Ik had als anoniem al een berichtje achter gelaten. Wilde deze nog veranderen, maar dat lukt dus niet ( sorry) Maar bij deslegte is het boek te bestellen voor nog geen 8 euro. Misschien een tip voor iemand. Groetjes Hendrikje (anoniem zaterdag 15 juni)

      Verwijderen
  5. Dat klinkt heel inspirerend. Ik werk niet met ouderen. Leuke tip. De natuur ingaan is voor alle leeftijden goed, fysiek of via een boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. https://www.deslegte.com/alle-ouderen-naar-buiten-1834155/

    BeantwoordenVerwijderen