24 september 2018

Reacties, waar zijn ze?

Sinds de nieuwe privacywet ben ik aan het prutsen gegaan met reacties op mijn blog.

Ik heb zo het vermoeden dat er vanuit Blogger iets veranderd is. Wat weet ik niet precies. Daarna heb ik dit geprobeerd te herstellen of te veranderen, maar ik krijg toch een beetje de indruk dat ik er juist een grotere puinhoop van heb gemaakt!
Dat het reageren op een stukje nu helemaal niet meer lukt. Het lijkt er ook op dat reacties die ik eerst zag, nu ook verdwenen zijn.
En dan ga ik het nog weer eens aanpassen....
En dan weet ik niet meer hoe het allemaal begonnen is. Hoe het eerst allemaal ingesteld was.
Kortom: een rommeltje.

Ik vind het juist leuk als iemand reageert!
Ik wil dat graag aan je laten weten. Ik wil dan ook graag terug reageren. (Al ben ik er niet altijd even trouw in.)
Nou ja, meestal zijn de reacties leuk. Op een reclame voor ramenwassers in het chinees of arabisch zit ik ook niet echt te wachten.

Ik wil gewoon mijn reactiemogelijkheid weer onder mijn stukje hebben, zoals dit een tijd terug ook was. Zo af en toe ga ik er echt voor zitten om het weer voor elkaar te krijgen.

Ik weet dat er anderen zijn die ook bloggen via Blogger. Hoe is dit bij jou? Krijg jij ook ineens geen reacties meer? Of toch wel, doordat je iets hebt aangepast?
Het gebeurt mij niet zo heel vaak dat ik op computergebied de dingen niet voor elkaar krijg.
Vroeg of laat zal het ook wel weer goed komen.....Hoop ik.

Tot die tijd kun je misschien niet reageren, of zie ik ze niet, of komt het zó ineens toch weer terug, doordat ik al dan niet per ongeluk het juiste vinkje heb aangeklikt.

Dus wordt dit nog wel verder uitgeplozen.

Update, 
Vlak voor het schrijven van dit stukje was ik ook nog weer aan het prutsen gegaan. Tenslotte blijf ik prutsen tot het weer (bijna of helemaal) goed komt. Heb ik denk ik weer wat vinkjes op de goede plek gekregen en kun je intussen wel weer gewoon reageren. Het was een tijdje onmogelijk. Nu kan het dus toch weer. Hoera!

Bedankt Manon, Greet, Nicole en Eurominderen voor jullie reacties!
Uit de reactie van Eurominderen begrijp ik dat er meerderen aan het prutsen zijn geslagen met de instellingen. Of dat instellingen door een update van het programma veranderd zijn, kan ook.







8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, ik kan gewoon reageren.. Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan zo te zien ook nog reageren.

    Groet Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook gewoon reageren : )

    Wat in ieder geval wel veranderd is, is dat je geen mailtje meer krijgt als iemand reageert. Dit kun je oplossen door jezelf te abonneren op je reacties. Vink 'Melding sturen' aan.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij heel veel blog accounts kan ik ook opeens niet meer reageren, zij hebben de reacties op een of andere manier dicht gezet of op prive.. zit je een heel verhaal te tikken mag je alleen reageren als je bv een google account hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Manon, Greet, Nicole en Eurominderen, Ik heb mijn stukje een update gegeven.

    Update,
    Vlak voor het schrijven van dit stukje was ik ook nog weer aan het prutsen gegaan. Tenslotte blijf ik prutsen tot het weer (bijna of helemaal) goed komt. Heb ik denk ik weer wat vinkjes op de goede plek gekregen en kun je intussen wel weer gewoon reageren. Het was een tijdje onmogelijk. Nu kan het dus toch weer. Hoera!

    Bedankt Manon, Greet, Nicole en Eurominderen voor jullie reacties!
    Uit de reactie van Eurominderen begrijp ik dat er meerderen aan het prutsen zijn geslagen met de instellingen. Of dat instellingen door een update van het programma veranderd zijn, kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg wel reacties op mijn blog. Eerder kwamen ze ook via de mail binnen maar dat krijg ik niet meer sinds de privacy wet is ingegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik ook Blogger, geen problemen gehad, en zat dus al even voor je op te zoeken hoe e.e.a. moet ingesteld staan, maar zie dat het blijkbaar al is opgelost? Fijn, want reageren op elkaar is juist zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk inderdd dat de instellingen door een up-date veranderd zijn, waar ik eerder wel kon reageren kan ik dat bij meerdere niet meer..

    BeantwoordenVerwijderen