18 april 2020

De lente gaat door!

Vanmorgen zijn we even naar Zeewolde geweest.
Onderweg kwamen we toch nog heel wat kleur tegen! We waren bang dat alle tulpen al gekopt waren, maar dat viel heel erg mee.
Koolzaad langs de sloot.


De tulpenpoter lijkt uit de bocht gevlogen.
We wilden bij de Fruithal moesappels kopen, maar al buiten stonden er mensen in de rij. We zijn er nog niet eerder geweest, dus wisten niet wat we er binnen konden verwachten. We zijn maar terug gereden naar de landwinkel die we onderweg tegenkwamen. Daar hadden ze lekkere Elstar appels.
Nu ik geen moesappels heb gekocht veranderden mijn plannen voor vanmiddag en had ik de handen vrij voor andere dingen.

Ook in eigen tuin valt volop te genieten. Je moet er wel even echt voor gaan zitten.  Als je zelf rustig zit krijg je veel bezoekers en merk je ook dat je gaat onthaasten.  ;-)
Genieten van het nietsdoen.

Woninginspectie door een koolmees. Zouden ze er komen wonen? Ze zijn welkom!

Merel op visite.

Dit worden straks blauwe bessen.

Twee tortelduiven op het muurtje.

Peren in ontwikkeling.
Zo zitten te zitten is niet echt mijn ding. Maar zo, al foto's makend en kijkend naar de hommels en de vogels was t goed te doen.
Dan komt de Flow met de post. Een tijdschrift zonder haast, over klein geluk, andere keuzes en simpeler leven. Die bladerde ik even door en vaak herken ik er wel iets van mezelf in.
Genieten van je kleine zegeningen.
Op kleine schaal milieubewust bezig zijn.
Tevreden zijn met genoeg.

Wat zijn jouw genietmomentjes?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten