29 juli 2020

Waar heb jij die leuke jurkjes toch vandaan?


Waar heb jij die leuke jurkjes toch vandaan? 
Dat is me nu zo vaak gevraagd dat ik de link hier maar even met je deel;
Hier dus

Nu hangen ze op mijn kastdeur natuurlijk niet zo mooi te zijn als wanneer ik ze draag. maar dan heb je een beetje een idee. Al hebben ze véél meer dan gebloemde jurkjes.
Ik ben heel blij dat deze modellen weer te koop zijn.

Nauw sluitend boven de gordel en met een ruim vallende rok in een beetje een A lijn. Lekker wijd vallend van onderen. Dit model staat mij het beste. Afgelopen jaren was het met jurken en broeken soms een straf corvee om te gaan winkelen. Jurken die mij pasten in de heupmaat waren van boven weer zo wijd dat ik er niet bepaald elegant uit zag. En met een jurkje aan wil je dat juist wel toch?
Met broeken was het misschien nog wel een graatje erger. Had ik een maat nodig voor de beenwijdte, dan kon er nog wel een tennisbal bij achter mijn rug en taille. Vorige week liep ik tegen een model aan in een winkel. Smalle taille en brede benen. Even gepast en zat gelijk als gegoten. En je moet weten dat ik als ik echt een neiuwe broek nodig heb er soms wel 10 moest passen om er 1 te vinden. En als die broek ook nog eens leuk is afgeprijsd, dan ben ik natuurlijk helemaal in mijn nopjes!


Bij die winkel waar ik je net over vertelde is steeds opruiming. Merkkleding met laatste exemplaren. Ik hoor wel wat je er van vindt.

Het is nu overal opruiming qua kleding.
Heb jij al iets leuks gekocht?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten