10 oktober 2020

Yess! Inkomsten via internet zijn binnen!

 Yess! 

Er is geld overgemaakt naar mijn bankrekening en ik heb nu inkomsten via internet ontvangen. Ik ben er blij mee. Heb er ook al een leuke bestemming voor, navigatie voor in mijn auto. Ik krijg nu op meerdere manieren inkomsten. Gewoon lekker vanuit huis. Ik zal ze je eerlijk uit de doeken doen en doe er zelf ook je voordeel mee. 
Ik heb hier nu 3 manieren voor je;

1. Via Euroclix.
Ik heb vandaag Euroclix de opdracht gegeven om mijn gespaarde clix om te zetten in een bedrag en dit over te maken naar mijn betaalrekening. In de loop der tijd is dit leuk opgelopen. 
Hoe spaar je clix? 
- Je aanmelden bij Euroclix. Je krijgt dan reclame-emails met een link waar je op klikt om bij die site te komen. Hiermee verzamel je clix. (Als je dit doet via de link die ik je zo geef verdien ik hier ook een beetje van mee. Ik zou eerlijk zijn)
- Je online bestellingen doen via Euroclix. Er zijn héél veel bedrijven die samenwerken met euroclix. Per besteed bedrag ontvang je dan clix.
- Heb je een creditcard, dan kun je die ook koppelen aan Euroclix. Tellen die uitgaven ook weer mee.

2. Via de banner van bol.com.
Als je op de banner (=dat reclameblok) ziet op van Bol op mijn blog rechts bovenin klikt om naar Bol te gaan en je bestelt er dan, ontvang ik er een beetje van mee. 
Zo af en toe heb ik het over een product of boek omdat mij dit aanspreekt en goed bevalt. Soms plaats ik er dan een linkje bij om het eens rustig te bekijken of om het ook te bestellen. Ook dan mag ik van jouw bestelling meegenieten. Ik maak geen reclame in mijn stukjes om er aan te verdienen. Dan had ik een ander beroep moeten kiezen. Als ik wel even reclame maak, dan zet ik het er bij.
 
3. Via de andere reclames.
Naast of onder mijn stukjes die ik schrijf staan soms ook reclames. Ik heb een reclameorganisatie toestemming gegeven om dit te doen. Ik heb aangegeven welke reclame wel of niet mag. Zo wil ik er geen reclame op voor sex of gokken. Verder heb ik niet zo heel veel invloed op welke reclames die organisatie plaatst. Zij lezen mijn stukjes mee en plaatsen daar reclames naast die er zoveel mogelijk bij passen. Ik heb dus niet zoveel invloed dat ik kan bepalen dat ze reclame maken voor bedrijf Jansen of Pietersen. Ik krijg dan een bedragje voor iedere keer dat iemand op zo'n reclamedingetje klikt. 

Nou lopen al deze dingen bij elkaar niet heel erg hard. Dus je moet niet denken dat ik volgend jaar kan gaan rentenieren. Het is wel heel leuk als je dan een berichtje krijgt dat er geld is overgemaakt. 

Je mag me best een plezier doen door via mij ook lid te worden van Euroclix, of via mijn site iets bij Bol te bestellen. ;-))

Lijkt het je wat om zo vanuit huis inkomsten te krijgen? Of heb jij al zoiets? Of heb jij juist weer iets heel anders?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten