05 januari 2021

Lekker veel opgeruimd door te verkopen of alvast klaar te zetten voor de kringloop

We hebben lekker veel opgeruimd door te verkopen of alvast klaar te zetten voor de kringloop

We hebben er een hele middag voor uit getrokken om  alle treinspullen op de foto's te zetten. Gaan we ook opruimen en verkopen. Tjonge, als je dat uitpakt zie je pas echt hoe véél dat dit is!


   

Dit is maar een deel van wat we bleken te hebben. We hopen alles te verkopen.                                                       

                                                                We hebben vorige week al veel Jan v Haasteren puzzels verkocht en het grote petroleumstel. Het kleinere heb ik gehouden om te blijven gebruiken.

Ook heb ik dozen leeggehaald met oude computerspullen. Twee schermen, meerdere toetsenborden, 3 muizen, heel veel verschillende aansluitkabels....We hebben niet eens meer een computer. Anderen misschien nog wel. Dus bekijken wat er nog interessant is voor de kringloopwinkel en wat er nu toch echt weg kan. 

Schept ruimte in huis en het hoofd. We krijgen helemaal de smaak te pakken van het verkopen, of anders wegdoen.Lekker voelt dat! 
En dat voor een ras-bewaarder. Ik bewaar(de) altijd van alles. En op sommige gebieden bewaar ik nog wel van alles. Vooral knutselspullen. Dus ik ben nog niet helemaal "om" .  
 
Ach, goed opruimen schijnt een proces te zijn.Mijn kinderen hield ik ook vaak voor om te blijven oefenen. Zelf ook maar doen dus; Blijven oefenen in minder overnodige spullen in huis laten staan. 

Kun jij goed afstand nemen van je spullen? Ben jij meer van hùp weg ermee! Of bewaar jij het ook liever nog even. Voor wie  weet?



2 opmerkingen:

  1. Ha ha ooruimen hoort bij januari. Ik ben ook druk bezig zoonlief staat zich te vergapen wat er allemaal is. Gooi maarceens veel weg krijg je ruimte van.
    Sat lukt aardig 4 dozen vol weg voor de kringloop 2 zakken voor de stort.
    Maar waar ik geen afstand van doe is mijn dozen wol volgens de zoon veel te veel maar ja dan heb ik nog wat en mijn banabendoos met kaarsen is voor mij ook gewekdig. Als ienand jaarsen opruimt ben ik er als de kippen bij . Nu ga ik de wat mindere maar eens opfikken buiten vooral. Krijg ik ook ruimte van. Waar verkoop jij op mp of op fb hier in de buurt??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei slecht getypt was nog vroeg zeg maar.
    Moet ook wennen aan de nieuwe bril.
    Ik hoop dat je het allemaal snapt

    BeantwoordenVerwijderen