25 september 2021

Nieuwe spullen


De oude bankjes

Ik zit er klaar voor; Vanmiddag ergens tussen 14.00 en 17.00 uur komen ze het nieuwe bankstel brengen. Het oude bankstel is toch nog niet verkocht en staat op marktplaats. 

Omdat de nieuwe spullen vanmiddag al komen moet ik de woonkamer een beetje creatief inrichten en plaats maken.Dat is gelukt. Ik heb het zo uitgedacht dat we straks met een dubbel bankstel toch nog een beetje uit de voeten kunnen. 

Natuurlijk kan ik de kringloop bellen om het op te halen. Daar zal ook nog wel een paar dagen overheen gaan voor ze er kunnen zijn. Wat de kringloop er aan kan verdienen wil ik eigenlijk gewoon zelf verdienen. De opbrengst zal misschien minder zijn als in de kringloopwinkel, maar een beetje is altijd meer dan niets. Twee leren tweezits, kan nog wel iets opleveren. Ik hoef niet de hoofdprijs.

In afwachting op de nieuwe meubels.


Ook gaat er nu wat veranderen in de voortuin. We wonen hier nu bijna 11 jaar. Enkele planten zijn er uit gegaan of bijgekomen, maar in essentie was er nog niets veranderd. Dat gaat nu gebeuren. De grindtegels gaan er uit en er komt een iets strakker en breder pad naar de voordeur. Ook komt er onder het voorraam een ieniminie terrasje, zodat we in het avondzonnetje voor het huis kunnen zitten.Dat gaat komende zaterdag allemaal gebeuren.





Dit wordt een stukje breder zodat we hier straks ook lekker kunnen zitten. Later gaan we dan op zoek naar een niet al te groot bankje om hier op het terrasje te kunnen zitten. Ik kijk er al naar uit. Eerst nog een boel werk te verzetten.


2 opmerkingen:

  1. Leuke plannen allemaal!
    Geniet van het nieuwe en ik hoop dat je het oude bankstel snel kwijt bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met de tuin altijd een dankbaar klusje

    BeantwoordenVerwijderen