12 oktober 2021

Midweekje in Borger, Drenthe

We zijn een midweekje in Borger met z'n tweeën. Niet zo ver van huis en toch eventjes er tussenuit. Gisteravond er al lekker uit eten geweest.

Ons huisje deze week.



Vandaag een fietsknooppunten tochtje gemaakt. Ik zal je een kleine foto-impressie geven. 
Af en toe dreigde het te gaan regenen maar we hebben het droog gehouden. Hier in het noorden hebben we de regen vannacht al gehad.Alle regen van deze week? Ik hoop het wel.

De dorpjes Borger, Gasselternijveen, Gieten hebben we gezien. Mooi hier hoor!



 

Ik zie dat ik nog wel de instellingen van de telefoon moet veranderen. Ik hoef niet op elke foto te (laten) zien dat ik een Samsung Quad camera op mijn telefoon heb. Over instellingen en camera op telefoon gesproken.... Ik had de Samsung A52 gekocht omdat deze zo'n goeie camera zou hebben. Dat kan best, maar voor foto's op afstand of bij close up foto's komt ie toch echt tekort. Kijk maar;

vanaf mijn mobieltje

vanaf mijn camera

Nog een keertje?

vanaf mobieltje


vanaf camera
Ik heb zo hier en daar nog wat foto's van dichtbij gemaakt.

Ik heb me tijdens het fietsen niet de tijd gegund om via de app Plantnet te kijken wat voor bloem dit is. Die heb ik op mijn telefoon gehad, er weer afgehaald en was nu wel handig geweest. Heeft wat weg van een orchideeënsoort. 
Misschien laat ik je nog deze week meegenieten van onze vakantie. Anders heb ik het te druk met vakantie vieren en komt t later misschien nog.




3 opmerkingen: