01 januari 2022

Veel geluk in 2022!

 Eerlijk gezegd heb ik even getwijfeld of ik wel een stukje zou maken waarin ik iedereen alle goed en een heel mooi, gelukkig, geweldig, gezegend, fantastisch, daverend, fijn, warm, gezond en nog mooier jaar ga wensen. (Om er maar eens een rijtje wensen op los te laten ;-) )

In je emailbox, Facebook, Instagram  en waar dan ook word je overstelpt met allerlei plaatjes om je familie en vrienden alle goeds te wensen voor het komende jaar. Het ene plaatje nog mooier dan het andere. Sommigen hebben een plaatje, anderen een plaatje met muziekje, weer anderen een soort filmpje waarbij je dan door moet klikken. Er zitten echt hele leuke tussen! 
Maar ja, je blijft wel scrollen. En moet je dan ook weer op elke bekende reageren? Hoe erg is dat als je dat niet doet? Of bij de een wel en daarbij iemand anders even over het hoofd ziet? Je wil ook niemand passeren. 
Herken je dat?
 
Wij hebben een traditie in ere gehouden door papieren kerstkaarten te versturen. Maar onze collega's zijn er dit jaar bekaaid van af gekomen. Voor mijn eigen team kon ik eerst niet aan 1 onderdeel komen om een kerstattentie te maken, en ineens zaten we dan toch weer in quarantaine. En n Kerstattentie geef je niet meer in het nieuwe jaar. Toch? Manlief heeft niet alle adressen van collega's. Daar wisselen ze de kaarten onderling uit op de werkvloer. Het is ook niet fijn om die ene collega waarvan je het adres wel hebt er wel 1 te sturen en die andere niet.
Herken je dat?

Toch vind ik het ook maar niks om in mijn stukjes he-le-maal niets te doen aan kerst en nieuwjaarswensen en gewoon door te gaan met de orde van de dag.

Wij wensen jou dan ook vanaf deze plek heel veel zegen en geluk voor het komende jaar. 
Waarin zit hem dat voor jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten